Regulamin sklepu internetowego 

Poniżej znajdziesz regulamin sklepu internetowego www.brukiogrod.pl,/sklep/ w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym. 

Sklep należy do Bruk i ogród Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą: 32-660 Chełmek, ul. Oświęcimska 2a, NIP: 5492446542, KRS: 0000665686, Regon: 366667166

W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@brukiogrod.pl lub dzwoniąc pod numer +48 697631336

Życzymy udanych zakupów

§ 1

Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
  2. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  3. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https:/brukiogrod.pl/regulamin,
  4. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://brukiogrod.pl,/sklep,
  5. Sprzedawca – Bruk i ogród Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą: 32-660 Chełmek, ul. Oświęcimska 2a, NIP: 5492446542, KRS: 0000665686, Regon: 366667166

§ 2

Postanowienia wstępne

1.      Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu. 

2.      Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.

3.      Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:  

1.      dostęp do Internetu,

2.      standardowy system operacyjny,

3.      standardowa przeglądarka internetowa,

4.      posiadanie aktywnego adresu e-mail.

4.      Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem. 

5.      Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie. 

6.      Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

§ 3

Usługi świadczone drogą elektroniczną

1.      Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.  

2.   Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia konta w Sklepie. 

3.    Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.  

4.      Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto. 

5.   Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu

6.    W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.

7.   Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.

8. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail sklep@brukiogrod.pl. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§ 4

Składanie zamówienia

1.      Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.

2.      Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto  w trakcie składania zamówienia.

3.      W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:

1.      wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”,

2.      z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy”,

3.      zalogować się do swojego konta w Sklepie, założyć konto lub wybrać opcję „Kupuj jako gość” – nie dotyczy Kupującego, który zalogował się do swojego konta przez rozpoczęciem składania zamówienia,

4.      podać adres do wysyłki zamówienia oraz dane do faktury – jeśli Kupujący wcześniej dodał określone dane do konta, może wybrać te dane bez konieczności ponownego ich uzupełniania albo podać inne dane,

5.      wybrać metodę dostawy i płatności za zamówienie,

6.      zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,

7.      kliknąć w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. 

4.      Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienie w postaci przelew dokonuje wpłaty na:

Bruk i ogród Sp. z o. o. Sp k.  Nr konta PKO Bank Polski  98 1020 2384 0000 9402 0238 0475. W tytule proszę podać nr zamówienia.

5.      W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.

6.   Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 5 powyżej.

7.  Zamawianie towaru lub towarów za darmo- próbek, skutkuje zapisaniem się do newsletter.

 § 5

Formy dostawy i metody płatności

1.      Kupujący ma do wyboru następujące formy dostawy zamówienia:

– dla produktów z kategorii deska tarasowa:

Rodzaje usług:

1. Odbiór osobisty – odbiór osobisty z magazynu w Niepołomicach k. Krakowa lub w Grodzisku k. Warszawy

2. Spedycja – transport firmą spedycją, pod wskazany przez Klienta adres dostawy. 

  • Transport oznacza dostarczenie towaru pod ustalony adres, bez rozładunku. Rozładunek jest po stronie Odbiorcy.
  • Transport spedycją nie obejmuje samochodów samowyładowczych typu HDS. Dostawa takim typem pojazdu wymaga indywidualnej wyceny.
  • Nie odebranie towaru w miejscu dostawy w uzgodnionym terminie, oznacza obciążenie Zamawiającego kosztami przewozu towaru do magazynu ProDeck.
  • W przypadku ustalonego odbioru osobistego z magazynu ProDeck i nie odebrania towaru powyżej 3 dni od uzgodnionej daty, Zamawiający zostanie obciążony kosztami magazynowania w kwocie 5,00 zł netto / 1 paleta / 1 dzień.

 

 Darmowa dostawa dla zamówień o wartości powyżej 10 000,00 zł.

– dla produktów z kategorii: kostka brukowa, ogrodzenia, palisady, obrzeża krawężniki oraz płyty tarasowej:

Rodzaje usług:

1. Odbiór osobisty – odbiór osobisty z magazynu w Konopiska k. Częstochowa 

2. Spedycja – transport firmą spedycją, pod wskazany przez Klienta adres dostawy. 

  • Transport oznacza dostarczenie towaru pod ustalony adres, z rozładunkiem.
  • Transport spedycją nie obejmuje samochodów samowyładowczych typu HDS. Dostawa takim typem pojazdu wymaga indywidualnej wyceny. W celu ustalenia kosztu dostawy kupujący musi napisać wiadomość na adres sklep@brukiogrod.pl.
  • Materiał spakowany jest na palecie, za którą pobierana jest kaucja w wysokości 36,90 za każdą szt.

Cena: 250,00 zł za każdą paletę o łącznej masie do 990 kg 

Pozostałe zamówienia – W celu ustalenia kosztu dostawy kupujący musi napisać wiadomość na adres sklep@brukiogrod.pl. 

 W celu ustalenia kosztu transportu zapraszamy do kontaktu. Wyślij wiadomość.

– dla produktów z kategorii: narzędzia brukarskie, ogrodnicze, nawozy:

Rodzaje usług:

1. Odbiór osobisty – odbiór osobisty ze sklepu stacjonarnego w Chełmku.

2. Spedycja – transport firmą kurierską InPost, DHL, DPD lub inną, pod wskazany przez Klienta adres dostawy. 

  • Transport oznacza dostarczenie towaru pod ustalony adres, z rozładunkiem.

Cena: 15,00 zł za paczkomat InPost za każdą paczkę o łącznej masie do 25 kg i maksymalnych wymiarach 41x38x64 cm 

20,00 zł przedpłata lub 25,00 za pobraniem za każdą paczkę o łącznej masie do 25 kg i maksymalnych wymiarach 40x40x60 cm

2.     Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca odmiennie określi w Sklepie. Odbiór osobisty nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami dostawy dla Kupującego.

3.      Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:

1.      przelew,  dokonuje wpłaty na:

Bruk i ogród Sp. z o. o. Sp k.  Nr konta PKO Bank Polski  98 1020 2384 0000 9402 0238 0475. W tytule proszę podać nr zamówienia.

§ 6

Realizacja zamówienia

1.      Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.

2.      Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności w postaci przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy, zobowiązany jest zapłacić za zamówienie w terminie 7 dni od chwili zawarcia umowy.

3.      Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego albo do odbioru osobistego przez Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki albo przygotowania do odbioru osobistego przez Kupującego.

4.      Czas realizacji zamówienia każdorazowo wskazany jest w opisie produktu. 

5.      Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czasem realizacji zamówienia jest najdłuższy czas wskazany w opisie produktu wchodzącego w skład zamówienia.

6.      Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie, chyba, że Kupujący wybrał formę płatności za pobraniem – wtedy czas realizacji zamówienia liczony jest do chwili zawarcia umowy. 

7.      Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego albo powiadomi Kupującego o możliwości odbioru osobistego zamówienia.

8.      Wysyłka zamówienia do Kupującego realizowana jest w sposób wybrany przez Kupującego zgodnie z § 4 ust. 1 Regulaminu. 

9.      Czas dostawy zamówienia do Kupującego zależny jest od wybranej przez Kupującego metody wysyłki i liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia zgodnie z § 6 ust. 3 Regulaminu. 

§ 7

Odstąpienie od umowy Konsumenta

1.      Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.

2.      Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy:

    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

 

3.                  Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.

4.                  Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https://naturalnezakupy.pl/odstapienie-od-umowy jednak nie jest to obowiązkowe. 

5.                  Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

6.                  Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem 

7.                  Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

8.                  W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

9.                  Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10.              Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 

§ 8

Odpowiedzialność za wady

1.      Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.

2.      Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).

3.      Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:

1.      żądać wymiany produktu na wolny od wad, 

2.      żądać usunięcia wady,

3.      złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

4.      złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

4.      Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

5.      Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://brukiogrod.com.pl/formularz-reklamacyjny, jednak nie jest to obowiązkowe. 

6.      Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną. 

7.      Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.  

8.      Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576). 

§ 9

Dane osobowe i pliki cookies

Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://brukiogrod.pl/polityka-prywatnosci.

§ 10

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1.      Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. 

2.      Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:

1.      zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,

2.      zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,

3.      skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

3.      Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubownie.uokik.gov.pl.

4.      Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 11

Postanowienia końcowe

1.      Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.

2.      Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy. 

3.      Kupujący, którzy posiadają konto w Sklepie o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.

4.      Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.02.2021r..

Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego

Lokalizacja sklepu

32-660 Chełmek
Oświęcimska 2a

Godziny otwarcia sklepu: pn-pt 8:00 – 16:00, sb 8:00 – 13:00

 

Skontaktuj się z nami

sklep@brukiogrod.pl

 

+48 697 631 336

+48 33 875 61 23